FANDOM

2017-12-17-11-14-12--1475966081

Balloon warz mainos

Balloon Warz on tapahtuma Growtopiassa. Balloon Warz päivitys tuli 2.4.2017. Tapahtuman aikana pelaajat jaetaan kolmeen ryhmään: Punch, Build ,Grow. Balloon Warzien vaiheet ovat: Valmistelu ja Sota. Kun vaiheena on Valmistelu, yritä saada mahdollisimman paljon väripalloja kun pystyt ja ole valmiina sotaan! Sinulla on 2 päivää aikaa täyttää Balloon-O-Maticsin ja saada mahdollisimman paljon väripalloja tiimillesi. Silloin kun vaihe valmistelu, on ohi alkaa vaihe sota. Vaihe sota kestää 3 päivää. Tiimien tavoitteena on heittää vastustaja tiimin jäseniä väripalloilla ansaitakseen pisteitä. Väripalloja saa balloon warz packista joka maksaa kaupassa 25,000 gemiä ja jonka voi vaan saada silloin kun Balloon Warzit on käynnissä.

Piste-systeemi

Small War Balloon - 1 Piste.

Medium War Balloon - 2 Pistettä.

Large War Balloon - 5 Pistettä.

Taisteleminen

Toiminta en jäsenet heittävät toisiaan väripalloilla jotka osuessaan pelaajaan värjäävät pelajan riippuen siitä minkä värisen tiimin jäsen sen heitti. Eniten pisteitä saanut tiimi voittaa sodan Balloon Warzin loppuessa. Eniten pisteitä saanet pelaajat jokaisesta tiimeistä palkitaan Balloon Warz Trophyn. Jos et osunut yhtään, et saa palkintoa.

Hqdefault

Sodan raakuus.

Tiimit

Tiimi-Build on sininen tiimi jonka tunnus on sininen tiilipalikka.

Tiimi- Punch on punainen tiimi jonka tunnus on punainen nyrkki.

Tiimi- Grow vihreä on tiimi jonka tunnus on vihreä puu.

Faktoja

  • Tiimien nimet Punch, Build, ja Grow viittavat growtopian tunnuslauseeseen.