FANDOM

Kuvaus: Growtopia ei ole vain vaihtokauppaa ja sosiaalisuutta! Luo pelejä ystävillesi game packilla (ja paljon kyynerpäita ja rasvaa) Sisältää harvinaisen peli generaattorin pelejesi suunnitteluun ja 4 game blockia, stagin platformia, game flagia, game gravea ja game goalia. (Suomennettu)

Game Pack on pack, joka sisältää tavaroita, joilla voi luoda pelejä joissa pelaajat taistelevat toisiaan vastaan. Game Pack maksaa 50,000 gemiä kaupassa. Packki sisältää Game Generatorin, 4 Game Flagia, 4 Game Gravea, 4 Game Blockkia, 4 Staging platformia ja 4 Game Goalia ja tiimejä on 4, tiimien väri ovat sininen, punainen, liila, keltainen ja harmaa (kaikki vs kaikki).

Sisältö Muokkaa

  • Game generator, laite jolla luodaan ja hallitaan pelejä. Ilman Game generatoria pelejä ei voi luoda.
  • Game Flag 4kpl, on lippu joita pelaajien on varastettava toisilta tiimeiltä sadakseen pisteitä.
  • Game Grave 4kpl, on palikka jonka luokse pelaaja syntyy uudellen kuoltuaan.
  • Game Block 4kpl, on palikka joita on jokaiselle tiimille. Kun tiimin edustaja rikkoo tiimilleen tarkotetun Game blockin, tiimi saa pisteitä. Rikotuksi tullut game block pysyy rikkinäisenä kunnes uusi peli alkaa.
  • Stagen Platform 4kpl, on tavara jolla on ominaisuuksia joita pelaaja voi säätää wrenchillä.
  • Game Goal 4kpl, on tavara jolla on ominaisuuksia joita pelaaja voi säätää wrenchillä. Esimerkiksi jos pelaaja koskee Game goalia hänen tiiminsä saa pisteen.

Tiimit Muokkaa

  • Purple Penguins, violetti tiimi jonka tunnus on violetti pingviini.
  • Red Rabbits, punainen tiimi jonka tunnus on punainen jäniksen pää.
  • Blue Bombers, sininen tiimi jonka tunnus on sininen pommi.
  • Yellow Yankees, keltainen tiimi jonka tunnus on keltainen härän pää.

Pelit Muokkaa

Pelejä joita voi tehdä game packilla

  • Lipun ryöstö Peli jossa tiimit yrittävät varastaa toistensa liput ja viedä ne oman lippunsa luokse saadakseen pisteitä.
  • Hyökkäys ja puolustus Peli joka on periaattesa sama kuin lipun ryöstö mutta lippuja ei ole, ainoa tavoite on saada pisteitä tappamalla toisen tiimin pelaajia.
  • FFA (kaikki vastaan kaikki) Peli jossa ei ole tiimejä. Kaikki taistelevat toisiaan vastaan. Eniten pisteitä saanut pelaaja voittaa.